
Alle huldancere er invitert til å danse sammen under Vømmøl lørdag 30.mai.
Møt opp til venstre for scenen i folkeparken etter Vømmøltoget. Vi danser årets fellesdans(Beauty and the Beat) ca kl.13.30.
Kom i din fresheste vømmøldrakt eller med Huldanceklær.